wow Hey mega herzigi Tier... Klare favourit.. s'schwarze Merino/Texel Schöne Abig Andreas und de heuhuufe
So das waren alle meine Säuli. Hoffe die Bilder gefallen euch. Sind die besten, die ich je von meinen Schweinchen hatte . Die meisten sind von meiner Schwester und ein paar wenige von mir
ich bring's nie fertig mini Tier so guet is Bild zbringe. Bis mini Kamera reagiert gseht mer nur no s'Aerschli.... Sind knuddlig dini Säuli!! Vorallem de zweitletscht! Weisch Du wo vorne isch? Dä gseht uns wie wenn de Coiffeur dä Bode zame gwüscht het wenn i bim Coiffeur gsi bin ok ok jetzt wäri de Haarhufe echli grauer.... I wünsch Dir Viel Freud und Gsunheit diner Tierli im neue Jahr!!
... Aso nei Karin, das esch doch schön, fentsch ned... so rechtig zum verknuddle ... das esch doch schön Schöne obig Andreas und de heuhuufe
Du meinsch doch nöd öppe de graui Haarhuufe?!! natürlich find ich die super schnusig? Mir gfalled di Tierli wo nöd weisch wo vorn und hinde isch. Erscht bim Füettere gseht mer wo's ine gaht isch vorn....
@heuhuufe di chliene beide lueged immer öb's chönd Meeris gseh! Hesches guet ipackt dis Quartier! Guete Rutsch und hoffentli wachsed d'hoor nöchscht johr wieder!! hihi i meine bi de Meeris!! hehehe
du meinsch min Sunny? Er isch sones wunderschös Säuli nu leider gsehnen selte wiler so schück isch... Jo i glaub näme here schriebe wär no kein Luxus gsi es sin e chli viel Säuli @Karin: Jo das wo di alueget isch vorne I hanem doch extra Hoor gschnitte damit me besser gseht was vorne und was hine isch
Ach herrje ha din Bitrag ersch etz gseh Jo i weiss wer din Favorit isch Es goht em überigens sehr guet. De Sky beschützten richtig. Wenn er fresse will loteren fresse und jagt alli wiber weg. und hüt bim mischte sin die zwei hinterenand her umeghöselet und mir unter de Füess umegwuselet. Das nenn i Männerfründschaft DAs kört zwor nid do here aber het glich müsse gseit si